NSB - FOR EN KUNDESERVICE.....

Ja, tidligere i r var jeg og en vennegjeng p en tur til Bergen. En utrolig hyggelig tur, og vi storkoste oss. Men dette var akuratt p den tiden som Bergensbanen brant og ble stengt, hvis noen husker der? Ja, i hvertfall. Det var jo greit nok det.Vi skulle bare kjre det siste stykket med buss, noe som ikke var noe problem, til vi kom dit.

Det hele endte i hvertfall med at vi ble vist til feil buss, og nr vi kom p riktig buss var den full... Og vet dere hvor vi ble sittendes? I den "gropa" bagasjen egentlig skal vre midt i bussen. Vi var 5 stk. og alle ble sittendes p gulvet der,I 4 TIMER!
Kan veldig rlig innrmme at det er den jvligste turen jeg noen gang har hatt med buss. Virkelig ikke behagelig..

Nr vi kom hjem bestemte vi oss derfor kontakte kundeservicen til NSB og klage, og sprre om refundering av billettene. Dette ble gjort dagen etter vi kom hjem, alts rundt den 22 juni. Det stod p sidene at det var unormalt med pgang og at det kunne ta lenger tid en normal fr vi kom til f svar. Og dette er da greit nok, s vi slo oss til rod med dette.

Tiden gikk og vi ga til slutt opp hpet om f noe svar. Men forrige uke, 3 mneder etter vi frst sente klage fikk vi svar. Vi fr igjen komfort-tillegget p billettene vre, og et gavekort hver oss p 250 kr fra NSB. Alts reise for 250 kr da. S er vel igrun ingen grunn til klage n. P tross at den ekstremt trege responsen.

De har morsome konvolutter da, det skal de ha.

-FLERE SOM HAR OPPLEVD LIGNENDE?

-MarteRB

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Marte R B

Marte R B

17, Rakkestad

Hei! Jeg er ei jente som tidligere har gtt interir og utstilling og n tar et r med pbygg. Jeg elsker alt som heter mote, klr, sko ect. Dette er mye av det jeg blogger om, i tillegg til min hverdag og mine andre interesser. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

hits