NSB - FOR EN KUNDESERVICE.....

Ja, tidligere i år var jeg og en vennegjeng på en tur til Bergen. En utrolig hyggelig tur, og vi storkoste oss. Men dette var akuratt på den tiden som Bergensbanen brant og ble stengt, hvis noen husker der? Ja, i hvertfall. Det var jo greit nok det.  Vi skulle bare kjøre det siste stykket med buss, noe som ikke var noe problem, til vi kom dit. 

Det hele endte i hvertfall med at vi ble vist til feil buss, og når vi kom på riktig buss var den full... Og vet dere hvor vi ble sittendes? I den "gropa" bagasjen egentlig skal være midt i bussen. Vi var 5 stk. og alle ble sittendes på gulvet der,I 4 TIMER!
Kan veldig ærlig innrømme at det er den jævligste turen jeg noen gang har hatt med buss. Virkelig ikke behagelig..

Når vi kom hjem bestemte vi oss derfor å kontakte kundeservicen til NSB og klage, og spørre om refundering av billettene. Dette ble gjort dagen etter vi kom hjem, altså rundt den 22 juni. Det stod på sidene at det var unormalt med pågang og at det kunne ta lenger tid en normal før vi kom til å få svar. Og dette er da greit nok, så vi slo oss til rod med dette.

Tiden gikk og vi ga til slutt opp håpet om å få noe svar. Men forrige uke, 3 måneder etter vi først sente klage fikk vi svar. Vi får igjen komfort-tillegget på billettene våre, og et gavekort hver oss på 250 kr fra NSB. Altså reise for 250 kr da. Så er vel igrun ingen grunn til å klage nå. På tross at den ekstremt trege responsen.

De har morsome konvolutter da, det skal de ha.

-FLERE SOM HAR OPPLEVD LIGNENDE?

-MarteRB

 

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Marte R B

Marte R B

17, Rakkestad

Hei! Jeg er ei jente som tidligere har gått interiør og utstilling og nå tar et år med påbygg. Jeg elsker alt som heter mote, klær, sko ect. Dette er mye av det jeg blogger om, i tillegg til min hverdag og mine andre interesser. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

hits